Najnowsze wiadomości

Jak stosować ocet jabłkowy na skórę?

Jak pić ocet jabłkowy na zgagę refluks lub przy cukrzycy? Poradnik

Ocet jabłkowy na twarz. Poznaj efekty działania eko kosmetyku

14 listopada 2019 1:38

Zrzuć zbędne kilogramy z octem jabłkowym - naturalnym suplementem na odchudzanie



Ocet jabłkowy na odchudzanie to preparat wspomagający, polecany przez lekarzy dietetyków. Poznaj prawdy i mity o jabłkowym occie i dowiedz się, jakich efektów po jego zastosowaniu możesz się spodziewać!


Ocet jabłkowy na odchudzanie - opinie lekarzy


Zgodnie z opiniami lekarzy, ocet jabłkowy spożywany regularnie w niewielkich ilościach przyspiesza metabolizm, zapobiega wtórnemu odkładaniu się tkanki tłuszczowej intensyfikując jej spalanie, a także reguluje pracę układu pokarmowego. Ocet nie przyniesie efektów, jeśli pacjent nie zastosuje się do polecanych zaleceń żywieniowych, a więc nie zrezygnuje z tłustych i słodkich potraw, a następnie nie zwiększy ilości spożywanych warzyw i owoców.


Ocet jabłkowy na odchudzanie - dawkowanie 


Nie pochłaniaj większej ilości niż 2 łyżki octu jabłkowego dziennie, a przy okazji jego przyjmowania nie przejmuj się kaloriami - okazuje się, że jedna łyżka preparatu posiada jedynie ok. 3 kcal.


Ocet jabłkowy na odchudzanie - proporcje


By zneutralizować specyficzny, ciężki smak octu, po prostu rozcieńcz go z wodą. Zdecydowanie najlepszą proporcją będzie 1 łyżka octu jabłkowego przypadająca na jedną szklankę wody.


Ocet jabłkowy na odchudzanie - jak go pić?


W przypadkach, w których przełknięcie mieszanki wciąż wydaje się niemożliwe, można dodać do eliksiru nieco miodu dla jeszcze większego złagodzenia smaku. Ocet zawsze można zagryźć również chlebem, który zniweluje jego ostry smak i poradzi sobie z uczuciem głodu! Dobrym sposobem na spożywanie octu jabłkowego jest przede wszystkim dodawanie go do sałatek w postaci dressingu. Posiłek polany octem jabłkowym będzie smakował lepiej i oczywiście będzie zdrowszy! Smak octu zabijesz także grejpfrutem, który swą wyrazistością skutecznie zneutralizuje ocet. Najwięcej witamin będzie posiadał oczywiście samodzielnie wyciskany sok.


Ocet jabłkowy na odchudzanie - skutki uboczne 


Co prawda przyjmowanie octu jabłkowego to samo zdrowie, jednak jego regularny (!) nadmiar może prowadzić do obniżenia poziomu potasu, erozji szkliwa i do hipoglikemii. Osoby cierpiące na cukrzycę włączenie octu do swojej diety muszą skonsultować z lekarzem. Obfite dawki specyfiku mogą podrażnić także śluzówkę żołądka, co w efekcie przyczynia się do powstawania wrzodów. Wszyscy pacjenci skarżący się na choroby wrzodowe i problemy żołądkowe powinny unikać produktów kwaśnych, w tym octu. Ocet jabłkowy nieodpowiedni jest również dla kobiet w ciąży. 


Ocet jabłkowy na odchudzanie - efekty


Aktywny tryb życia i racjonalna dieta, wzbogacona o ocet jabłkowy na odchudzanie, przyspieszy spalanie tłuszczu dzięki składnikom zawartym w jabłkach. Ocet jabłkowy zwiększy też tempo przemiany materii - podczas jego spożywania dochodzi do szybszego syntezowania enzymów trawiennych oraz do wydzielania większej ilości soków żołądkowych. Dzięki octowi można również ograniczyć cholesterol i pożegnać się z efektem jo-jo: spalanie tkanki tłuszczowej podczas stosowania octu przebiega wolno, kilogramy tracimy więc w rozsądnym tempie.

Redakcja

ocet-jablkowy.com.pl

Mamy nadzieję, że nasze porady i informacje zawarte na stronie okazały się dla Ciebie pomocne :) Zapraszamy do częstych odwiedzin. 

Jeżeli wyrażasz chęć współpracy - napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego zawartego na stornie. 

Komentarze (0)