Najnowsze wiadomości

Ocet jabłkowy niepasteryzowany: właściwości, gdzie kupić, jak...

Jak stosować ocet jabłkowy na skórę?

Woda z octem jabłkowym na czczo: proporcje

18 września 2019 0:38

Zrzuć zbędne kilogramy z octem jabłkowym - naturalnym suplementem na odchudzanie



Ocet jabłkowy na odchudzanie to preparat wspomagający, polecany przez lekarzy dietetyków. Poznaj prawdy i mity o jabłkowym occie i dowiedz się, jakich efektów po jego zastosowaniu możesz się spodziewać!


Ocet jabłkowy na odchudzanie - opinie lekarzy


Zgodnie z opiniami lekarzy, ocet jabłkowy spożywany regularnie w niewielkich ilościach przyspiesza metabolizm, zapobiega wtórnemu odkładaniu się tkanki tłuszczowej intensyfikując jej spalanie, a także reguluje pracę układu pokarmowego. Ocet nie przyniesie efektów, jeśli pacjent nie zastosuje się do polecanych zaleceń żywieniowych, a więc nie zrezygnuje z tłustych i słodkich potraw, a następnie nie zwiększy ilości spożywanych warzyw i owoców.


Ocet jabłkowy na odchudzanie - dawkowanie 


Nie pochłaniaj większej ilości niż 2 łyżki octu jabłkowego dziennie, a przy okazji jego przyjmowania nie przejmuj się kaloriami - okazuje się, że jedna łyżka preparatu posiada jedynie ok. 3 kcal.


Ocet jabłkowy na odchudzanie - proporcje


By zneutralizować specyficzny, ciężki smak octu, po prostu rozcieńcz go z wodą. Zdecydowanie najlepszą proporcją będzie 1 łyżka octu jabłkowego przypadająca na jedną szklankę wody.


Ocet jabłkowy na odchudzanie - jak go pić?


W przypadkach, w których przełknięcie mieszanki wciąż wydaje się niemożliwe, można dodać do eliksiru nieco miodu dla jeszcze większego złagodzenia smaku. Ocet zawsze można zagryźć również chlebem, który zniweluje jego ostry smak i poradzi sobie z uczuciem głodu! Dobrym sposobem na spożywanie octu jabłkowego jest przede wszystkim dodawanie go do sałatek w postaci dressingu. Posiłek polany octem jabłkowym będzie smakował lepiej i oczywiście będzie zdrowszy! Smak octu zabijesz także grejpfrutem, który swą wyrazistością skutecznie zneutralizuje ocet. Najwięcej witamin będzie posiadał oczywiście samodzielnie wyciskany sok.


Ocet jabłkowy na odchudzanie - skutki uboczne 


Co prawda przyjmowanie octu jabłkowego to samo zdrowie, jednak jego regularny (!) nadmiar może prowadzić do obniżenia poziomu potasu, erozji szkliwa i do hipoglikemii. Osoby cierpiące na cukrzycę włączenie octu do swojej diety muszą skonsultować z lekarzem. Obfite dawki specyfiku mogą podrażnić także śluzówkę żołądka, co w efekcie przyczynia się do powstawania wrzodów. Wszyscy pacjenci skarżący się na choroby wrzodowe i problemy żołądkowe powinny unikać produktów kwaśnych, w tym octu. Ocet jabłkowy nieodpowiedni jest również dla kobiet w ciąży. 


Ocet jabłkowy na odchudzanie - efekty


Aktywny tryb życia i racjonalna dieta, wzbogacona o ocet jabłkowy na odchudzanie, przyspieszy spalanie tłuszczu dzięki składnikom zawartym w jabłkach. Ocet jabłkowy zwiększy też tempo przemiany materii - podczas jego spożywania dochodzi do szybszego syntezowania enzymów trawiennych oraz do wydzielania większej ilości soków żołądkowych. Dzięki octowi można również ograniczyć cholesterol i pożegnać się z efektem jo-jo: spalanie tkanki tłuszczowej podczas stosowania octu przebiega wolno, kilogramy tracimy więc w rozsądnym tempie.

Redakcja

ocet-jablkowy.com.pl

Mamy nadzieję, że nasze porady i informacje zawarte na stronie okazały się dla Ciebie pomocne :) Zapraszamy do częstych odwiedzin. 

Jeżeli wyrażasz chęć współpracy - napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego zawartego na stornie. 

Komentarze (0)